Podglądacze:)

sobota, 26 listopada 2011

Mała promocja:)

Postanowiłam, zawzięłam się w sobie i działam!!
Pomału, takimi tycimi kroczkami, bo strach wielki, ale do przodu:)
W związku z tym powstał nowy blog
na który chciałabym Was zaprosić:) zgodnie z zasadą "reklama dźwignią handlu"
Póki co wrzucam tam to co już było, w pierwszej kolejności lecą misie
(Norbercie pozwoliłam sobie użyć Twoje zdjęcie Melchiora, ale musiał się tam znaleźć jako protoplasta misiów)
a jak się pozbieram i zorganizuje to właśnie tam będą prezentowane wszystkie nowości, czyi szczegółowe zdjęcia i opisy.
A jak już się reklamuje to zapraszam na
nowi fani mile widziani;)

3 komentarze:

  1. Ale ni chuchu nie rozumiem, po co Ci kolejny blog - się człowiek poguubi! :P
    A co z tym ?

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie chodzi o posiadanie kolejnego bloga. Ten z biżuterią usunę, bo totalnie mi się nie podoba, a ten oczywiście zostaje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierz mi można przez to zwariować, wiem coś na ten temat, ani tu ani tam, nie sposób tego ogarnąć. Blog a mówię Ci o tym przez swoje doświadczenie powinien być jeden. Mój jeden jest prawie martwy, skoro mało kiedy coś na niego wrzucam .

    OdpowiedzUsuń