Podglądacze:)

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Po wymiance i wynik łapania

Jakiś czas temu zgłosiłam się do nietypowej wymianki u craftomanii:)
Oto rezultat:

Przyleciało do mnie w wyniku małych zawirowań 5 szydełkowych kwiatków, perełkowe koraliki i spinacz ozdobny


Wyleciały ode mnie 2 pary kolczyków i wisior


A teraz wyniki łapania licznika:)
Zawsze mnie dziwiło jaki to zbieg okoliczności, że dwie osoby w tej samej sekundzie otwierają stronę i wyświetla im się to samo (ta sama liczba). Tym razem tak było, jednak nagrodzona zostaje jedna osoba, gdyż mając świadomość, że tak się może stać zaznaczyłam "kto pierwszy ten wygrywa".
I tak wszem i wobec ogłaszam, że czekam na adres od M(aniek)
Oto dowody


2 komentarze:

  1. Gratuluję prezentów wymiankowych!Gratulacje takze dla szczęściary od licznika!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje podwójne - dla Ciebie i łapaczki licznika :)

    OdpowiedzUsuń