Podglądacze:)

niedziela, 23 października 2011

Król misiu pierwszy

Mój pierwszy USZYTY na MASZYNIE miś:)
To jest naprawdę coś wyjątkowego, bo po raz pierwszy miałam do czynienia z elektryczną maszyną do szycia. Zdarzało mi się użyć takiej na korbkę, a tak to rączki, igła i nici były w ruchu:)
Takich misiów, co ważne recyklingowych (stara polarowa, nienoszona bluza mojej mamy) powstanie jeszcze ze 4. Krótko mówiąc wkopałam się w szkolny jarmark adwentowy na którym każda klasa coś wystawia.
Filipowa robi np deseczki dekupażówki (tak oczywiście dzieło Filipa kupie i na blogu pokaże). Pani Mariola (na zdjęciu jak klikniecie blondynka z zielonym rożkiem, wychowawczyni Filipa - tu historia zatoczyła koło, bo mnie uczyła plastyki) stwierdziła, że JA na pewno jeszcze coś dla dzieci do zrobienia wymyślę. Zrobiłam przez weekend dwa wianki z gazety na wzór. Teoretycznie filozofia wianka nie jest skomplikowana, gazeta, bibuła i ozdoby według własnej inwencji - myślę, że dzieciaki dadzą radę. Jurto postaram się Wam je pokazać - dzisiaj bez światła już ni hu hu zdjęć nie zrobię, ale misiu z krzywymi nóżkami obfotografowany wcześniej bardzo proszę podziwiajcie;)




A misiu pilnuje mojego wygranego ptaszka w konkursie Magazynu Inspiracji:)
Jestem z siebie dumna:)
A ptaszek w całości prezentuje się tak (zdjęcie pożyczyłam z bloga Magazynu Inspiracji)

19 komentarzy:

  1. Misiu jest czadowy,może ciut za dużą wstążkę mu ubrałaś, ale jest czadowy że ho, ho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mis piekny i ptaszyna cudowna .Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę zaborczy ten miś, ale jakże uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziak!!!
    ino czemu mu takową kokardę wyfioczyłaś?:DDDDD pamiętam, że jak mama wiązała mi takie na kucykach, to byłam wściekła;DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio Przytul-Mnie! Mięciutki i cieplutki, jak misio być powinien. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja pierwszy raz zawitałam u Ciebie, pięknie tutaj - zostaję:)
    Miś fantastyczny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Misio idealny do pitulania :P I ta kokarda, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiu wyszedł Ci idealnie, a ptaszek sliczny, pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  9. W kwestii kokardy pragnę wyjaśnić, że mi się głowa krzywo przyszyła i ta duża kokarda świetnie to maskuje:) Sprawdziłam najpierw z małą i mała nie dawała rady tego zamaskować... a misiu musi być "indywidum" tak jak jego pańcia stworzycielka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No jak na pierwszy raz to Ci wyszedł fachowo wręcz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komódka moja jest z Ikei :)To duża drewniana komoda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. \gratuluję wspaniałej wygranej! Cudowny ptaszek a Twój misio jeszcze śliczniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje!!! Misio jest swietny :) Az sie wierzyc nie chce, ze to pierwszy raz takiego stworzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest słodki :D i ta kokarda :D no i gratuluje ptaszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. miś jest cudowny! po prostu idealny! masz talent kobieto do elektrycznych sprzętów ;)

    OdpowiedzUsuń