Podglądacze:)

piątek, 26 kwietnia 2013

Co by tu napisać...

Troszkę mam na głowie teraz i blog troszkę odchodzi w odstawkę...
Do tego w ten piękny dzień chora jestem...
Obudziłam się wczoraj z bólem gardła i smarkami w nosie :( nie lubię tego...
Dawno nic Wam nie pokazywałam... będzie misiek... stary już i nawet już go nie mam, ale nie wszystkie macie fb, gdzie głównie teraz bywam, bo łatwiej i szybciej wszystko się prowadzi...
Oto kudłacz:




  
Pojawiła się nowa podstrona :)
Polecam każdemu zalogowanie się tam i wysyłanie kartek
To napięcie w oczekiwaniu czy coś przyjdzie! Bezcenne
Ja zaczęłam jakiś czas temu, ale po wysłaniu 3 kartek i otrzymaniu też 3 jakoś tak odkładałam to na później. Teraz postanowiłam wysyłać 1 kartkę tygodniowo :) 
Ta podstrona to osobny blog na którym zamieszczać będę wszystkie kartki, tak dla siebie żeby mieć chronologię, która bardzo lubię :)

1 komentarz: