Podglądacze:)

środa, 16 listopada 2011

Kwiatki bratki i stokrotki

Wczoraj usłyszałam przez telefon zarzut, że postów nie zamieszczam, więc oto i nowy post:)
Taki mały niepozorny tak aby tylko pokazać, że kwiatki skończyłam:)
Te, które kilka dni temu porzuciłam dla szydełka.
Wiele z Was szyje tego typu kwiatki. Chciałam aby te, które ja uszyje były jak najbardziej  moje. Mam nadzieje, że to mi się udało.
Gdyby ktoś przypadkiem chciał je lepiej obejrzeć to można to TU  zrobić:)





I takie małe przypomnienie...

20 komentarzy:

  1. Super! Zmyślne są i chyba rzeczywiście bardzo Twoje - nigdzie nie widziałam podobnych:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajne, ale że też nerwy Ci się nie ...wkuuurzyły od dziubania tych maleństw..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszki boskie i sposób ich ozdobienia bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  4. Prządka, magdowo, Czarna Jagoda, dudga dziękuję bardzo za ten miód płynący w moim kierunku:)

    *gooocha* ja jestem nieprzeciętnie spokojna i opanowana i bardzo trudno mnie wkurzyć, wyprowadzić z równowagi ewentualnie robienie czegoś może mnie znudzić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolorki mają Twoje kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież już pisałam że ładne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są i jak najbardziej oryginalne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. no wiesz co!!!!, że zarzut???? no wiesz:))))

    fajniaste są!!! w marzeniach widzę je w jakiejś lniano drewnianej odsłonie... tak by mnie zniewoliły:DDDDD
    Uściski tak w przelocie ślemy!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Syduś lnu i drewna na razie nie będzie,ale natchnienie mam i plastik maltretuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kwiatuszki:))) przy okazji zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaa, takich jeszcze nie widziałam. Świetne kolory, fiolet i pomarańcz to jest to!

    OdpowiedzUsuń