Podglądacze:)

poniedziałek, 27 maja 2013

Prośba o pomoc

Jeśli możecie spróbujcie pomóc
Jestem współtwórcą wydarzenia, ale jakoś nie udaje się nam go rozpromować na fb.
Poprosiłam o pomoc pewną "znaną" blogerkę i mimo deklaracji pomocy olała mnie... a chodziło mi tylko o umieszczenie banerka u siebie, bo jednak jej blog i fejsbuk cieszą się większą popularnością.
Jedyna nadzieją w Was.
Jarmark dla Kamila odbędzie się 8-9 czerwca więc jeszcze coś da się zrobić.
Zapraszam i dziękuję
"Rękodzieło dla Kamila” to hasło przewodnie naszej akcji. Chcąc przyłączyć się do pomocy w walce z chorobą Kamila, my – ludzie pozytywnie zakręceni tworzymy swoją własną rękodzielniczą akcję. Zapraszamy rękodzielników do współpracy, do podarowania nam choćby jednej rzeczy przez Was wykonanej, która będzie przez nas sprzedana, a pieniążki ze sprzedaży zostaną przekazane na leczenie naszego kolegi Kamila Nowosielskiego. Pierwsza akcja „Rękodzieło dla Kamila” będzie 8-9 czerwca 2013 roku na gryfowskich Kwisonaliach :)
Jeżeli tworzysz biżuterię, decoupage, scrapbooking, haftujesz, malujesz, wyszywasz i chcesz przyłączyć się darując nam swoje rękodzieło to serdecznie zapraszamy. Macie czas do końca maja.
Jesteśmy przekonani, że dołączycie do nas, czując że stajecie się po prostu lepszymi ludźmi!!! Pochwalcie się jacy jesteście zdolni!!!
Więcej informacji możecie uzyskać u nas:
Marzena tel. 669349921 marzenamendziek@o2.pl
Paulina tel. 787 273 883 wpaulam@op.pl

15 komentarzy:

  1. o "nasz "Kamil.
    Ja rozsyłam codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udostępnione.
    Mam nadzieję, że się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaj adres - jutro postaram się wysłać coś z mojego rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń