Podglądacze:)

czwartek, 25 lipca 2013

Misie na konkurs

Otóż pisałam, że pokażę misa, a właściwie misie konkursowe. 
Podczas XV Gali Izerskiej moje LGD Partnerstwo Izerskie zorganizowało konkurs na "Rękodzielniczą Pamiątkę z Pogórza Izerskiego" :) Był też konkurs "Izerskie Talenty" oraz organizowany przez DODR dla gmin partnerstwa konkurs rękodzielniczy. Zrobiłam dwa misie na te konkursy: Miodowego Niedźwiedzia Izerskiego na konkurs pierwszy i Lawendowego Niedźwiedzia Izerskiego na konkurs drugi. No i udało się miś miodowy zajął II miejsce a tym samym ja wygrałam mój pierwszy w życiu tablet :)
Oto misie :)






W konkursie "Izerskie Talenty" wzięło udział moje dziecko. Nie zajął żadnego miejsca, ale po raz pierwszy wystąpił na tak dużej scenie (wieczorem śpiewała na niej Kasia Kowalska) i to z utworem, który razem z tata opracował ze słuchu bez używania nut :)
Zapraszam do posłuchania :)


12 komentarzy: