Podglądacze:)

wtorek, 21 czerwca 2011

Wsuwki, wsuweczki... owładnęły mną

Zapomniałam pochwalić się Wam co kupiłam w niedziele na giełdzie (taki niedzielny rynek ze wszystkim). W sumie nie było nic ciekawego, ale i tak znalazło się coś co przykuło moją uwagę:)
Pierwszy to dzbaneczek, albo butelka z korkiem za całe 5 zł:)


 Druga zdobycz to 4 maleńkie cudeńka za 2 zł. Jak je zobaczyłam nie mogłam przejść obojętnie:)




Jeszcze nie wiem, co z nimi zrobię, ale są tak urocze, że gdybym ich nie wzięła teraz byłby lament:)
Na koniec trochę nowości:)
Jako pierwsze wsuwki, które zdobyły moje serce i nie mogę się opanować żeby chociaż 5 dziennie nie zrobić:)


Kolczyki bąbolady w kupie:)


4 komentarze:

  1. Ale skarby, bardzo podobną butelkę z korkiem nabyłam u nas na targu rozmaitości a miniaturki prześliczne, nie wspomnę już o prackach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śliczne! z tych miniaturowych ażurków można na upartego zrobić zawieszki do naszyjników:).Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności udało Ci się kupić -uwielbiam takie "duperele"

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdobycze,też bym i mnie odpuściła :)

    OdpowiedzUsuń