Podglądacze:)

piątek, 23 marca 2012

Hania

Hania to przemiła osoba z którą umówiłam się na wymiankę:) I powiem Wam, że chyba to jest najlepsza wymianka jaką miałam do tej pory:) Nie chcę nikogo urazić, bo wszystkie wymianki były fajne, ale tu po otworzeniu koperty było takie OOOOOO i to było właśnie to TO co chciałam, a nawet lepsze, bo ja chciałam komplet podobny do tego co był w candy u Hani, a ona zrobiła go w bardziej turkusowo - lazurowym odcieniu. No po prostu cudo!!
Najpierw pokaże co Hania dostała ode mnie:)
Dostała jeansowy naszyjnik, który już pokazywałam, bo jej się podobał i broszkę do tego jeansową (sama lubię te broszki i jedną taką noszę:)) I zrobiony na specjalne życzenie kolorystyczne naszyjnik:)




A od Hani ja dostałam takie cuda:)



11 komentarzy:

  1. Wymianka boska, a raczej niebiańska - piękny naszyjnik zrobiłaś i rzeczywiście to co dostałaś też zachwyca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie sie ciesze,ze Ci sie wszystko podoba:) Widze,ze bransoletka dobrze lezy:) Bardzo Ci dziekuje za ta wymianke:) Musimy to kiedys powtorzyc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka dostałaś i cudeńka wysłałaś! Twoje kolczyki śniją mi się po nocach ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cuda, prawdziwe cuda, z każdej strony...

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna wymianka!! jesteście boskie obie, świetne rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracam i nie mogę się napatrzeć - CUDA

    OdpowiedzUsuń