Podglądacze:)

sobota, 24 marca 2012

Prośba

Kochane moje, chciałabym Was prosić o nie proponowanie mi wymianek, przynajmniej w najbliższym czasie. Po poprzednim poście otrzymałam pięć propozycji wymianki. Na chwilę obecną jest to wręcz niemożliwe:( Z Hanią wymianka doszła do skutku częściowo z powodu mojego "focha" w komentarzu u niej i gdyby nie moja ogromna chęć posiadania candowego kompletu od Hani to pewnie też bym odmówiła. Mam teraz mały misz masz i muszę się najpierw porządnie ogarnąć zanim będę brała nowe rzeczy na siebie.

A teraz broszka i kolczyki:)
I choć podobne nie są kompletem



A gdyby ktoś zapragnął zobaczyć je na żywo to może:)
Od wczoraj dostępne są w Galerii ArtButiQ w Warszawie

4 komentarze:

  1. Kurcze...bardzo fajnie się bawisz filcem i koralikami!Pięknie tez łączysz kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podajdalejka dotarła, zabawa u mnie trwa a ja bardzo ale to bardzo dziękuję, kolczyki śliczne :*
    Pozdrawia cieplutko i miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń