Podglądacze:)

niedziela, 1 lipca 2012

Dużo będzie:)

No tak dużo będzie wiadomości...
Chyba dużo:) 
Po pierwsze nowe kolczyki sówki, tak żeby nie było, że się lenie:)


Po drugie dziękuję U Are Fab za wyróżnienie, które mi przyznała:)
Bardzo miło z jej strony, bo czuje się doceniona:)
Jednak standardowo nie kontynuuje  zabawy, bo ich (tych zabaw) po prostu nie lubię, ale podziękować trzeba, a blog Uli z całego serca polecam, bo fajnie szyje, a ja lubię podglądać szyjące blogerki:)
A nagroda wygląda tak:


Po trzecie jakiś tydzień temu napisała do mnie Pani Agnieszka, mama Maćka z prośbą o gadżety na loterię fantową. Gdyby ktoś z Was też chciał się przyłączyć do pomocy to zapraszam po wszelkie informację na stronę Maćka


Po czwarte w najbliższym czasie moje wyroby będą dostępne w kolejnym sklepie stacjonarnym tym razem w Krakowie:) Także zapraszam do KOKO desing


Po piąte to na co dzisiaj czekacie:)
Wyniki candy:)
Informuje wszem i wobec, że wszystkie nagrody zgarnia jedna osoba:)
Zrobiłam to samo co na fb, czyli sobie tylko znanym sposobem WYBRAŁAM zwycięzcę:)
-nie wydrukowałam Waszych komentarzy;)
-nie wrzuciłam ich do maszyny losującej;)
-i nie wylosowałam zwycięzcy;)
No bo przecież obecnie nie można urządzać losowań ot tak sobie:)
Tak więc the łyner izzz;)


 Tradycyjnie proszę o kontakt na czarnalola@gmail.com
Czekam tydzień:)

21 komentarzy:

  1. Ja pierniczę! Ty się energią słoneczną odżywiasz, takiego pałera złapałaś! A słońce odżywia się moją - ja tylko jestem w stanie leżeć na tym upale, nawet nie pachnę ... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/550405_335549516519849_499533370_n.jpg
      No energią:)

      Usuń
  2. gratulacje dla Silvanis!
    dajesz czadu kobieto! teraz to mi glupio bo ostartnio mam mega lenia i praktycznie nic nie robie ehh trzeba sie wziac za siebie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję z zabawę,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni:)

    Sówki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj jak ja zazdroszczę Silvanis tej wygranej, bo same cudne rzeczy dostanie, ale może następnym razem się uda. Dziękuję ślicznie za polecenie mojego bloga i oczywiście zapraszam wszystkich do zaglądania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Wspaniałe wyróżnienia!
    A sówki są obłędne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarze. Obłowiła się :)))))
    Sówki jak zwykle - śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. zaglądam podgladam podziwiam bo jest co:)
    Superrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne sówki, gratulacje dla Basi wielka szczęściara a dla Ciebie podziękowania za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  10. Te sówki robisz cudne!:-) a z tymi losowaniami to ktoś rozpętał afere, ale takie zabawy wcale nie są nielegalne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wrzucić link do ustawy, ale czytanie jej nie będzie przyjemne a tu jest wywiad w którym wyraźnie mówią, że nie wolno urządzać konkursów bez zgody w których się losuje http://www.trudnyklient.pl/2012/01/27/jak-robic-legalne-konkursy-w-internecie-%E2%80%93-poradnik-trudnyklient-pl/ Nie wiem czy ktoś rozpętał aferę czy nie ja wolę dmuchać na zimne. Już słyszała, że ktoś tam zamknął blog, bo się ktoś inny przyczepił i jakąś kare chciał nałożyć, i o panu, który dostał 5000 kary za to, że fundował pizze za rozwiązanie krzyżówki.
      Jakby nie było czytałam punkt dotyczący losowań i jest wyraźnie napisane, że nie wolno

      Usuń
  11. Sówki cudne i takie słodkie,dzięki za miłą zabawę,pozdrawiam Jadia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale poprawiłaś mi humor, bo ja od pewnego czasu chodzę załamana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sówki są tak cudne że nie sposób ich nie pokochać!!! Jestem zauroczona...te z poprzedniego postu też prześliczne są!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za fajna zabawę i gratulacje dla szczęściary.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione gratulacje :)i podziękowania za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń