Podglądacze:)

poniedziałek, 25 lutego 2013

Włóczka od Violi

Zlikwiduje chyba te strony, które miały pokazywać co stworzyłam z włóczek od dziewczyn... jest to wręcz nierealne żebym to systematycznie uzupełniała... zaczynam się wręcz gubić, więc będę tylko w postach zaznaczać skąd dana włóczka pochodzi :)
Postanowiłam sobie ostatnio, że w końcu przerobię te dostane włóczki i tak przygotowując się na jarmark na pierwszy rzut poszła włóczka Violi :) Dwa misie już są skończone, a tworzą się trzy kolejne :)
Oto one:

 


4 komentarze:

  1. Śliczności :-)
    Ale fiołkowy... podbił moje serce...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misie piękne, i sowy - broszki, i lale. Po prostu cudowne. Również szydełkuję, ale -przyznam szczerze - takie maleństwa jakoś mi nie wychodzą. Tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki ten fioletowy śliczny wyszedł :))) Bardzo mi się podoba :)) taki przytulaś :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te maskoteczki i takie słodziutkie!!!1

    OdpowiedzUsuń