Podglądacze:)

sobota, 22 września 2012

Zamotek, sówki i wystawa

Dzisiaj będzie dużo zdjęć, bo nie potrafiłam się ograniczyć...
Na początek zamotkowy naszyjnik i sówki, które zamówiła przesympatyczna Basieńka:*



Teraz zdjęcia z wystawy, której otwarcie odbyło się dzisiaj w Artystycznej Galerii Izerskiej
Na parterze cudowna ceramika Elżbiety Telatyńskiej
Na pietrze malarstwo Michaliny Choroszczak
Brutalnie mówiąc po zdjęciach widać co skradło moje serce <3
ale muszę przyznać, że prace Michaliny zaskoczyły mnie, zwłaszcza fakt, że podstawa prac inspirowanych naturą są gazety














Dla zainteresowanych jutro można mnie spotkać tu


A tak w ogóle to moje dziecko dzisiaj 8 lat skończyło:)
I kto by pomyślał, że to wszystko tak szybko zleci..
Jeszcze niedawno pisałam ten post....

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla synusia :-)
    Piękne są Twoje prace zawsze :-)
    Już pisałam, że kocham Twoje sówki...?
    Ceramika cudna...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. sowki sa prze slodkie a wystawa przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to WSZYSTKO piękne! Co tu dużo gadać... Zachwycać się trza, a nie gadać.
    Słyszałam, że Viola zagarnęła Cię tylko dla siebie, słowa nie pisnęła, że ją odwiedzisz, a ja przecież "rzut gąbką" od niej. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rzut gąbką to w sumie nic straconego:) Ja 3 razy w tygodniu jestem w Cieplicach, a w czwartki między 15 a 17:15 mam okienko, które bardzo chętnie zapełnię:)

      Usuń
  4. Sówki urocze, ale dziś szczególnie mi się podoba ten zamotkowy naszyjnik!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dla synka:)) a zamotki i sówki świetne;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik bardzo oryginalny, a sówki zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń